1. Maksutavat


Checkout


Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot



2. Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Itellan sekä Matkahuollon palveluita. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen ilmoittamaasi osoitteeseen tai/ja kännykkääsi. Tilaamasi tuotteet ovat tämän jälkeen heti noudettavissa. Mikäli tilasit kotiinkuljetuksen Itellasta soitetaan ennen paketin toimittamista mikäli ilmoitit tilauksen yhteydessä puhelinnumerosi.

Mikäli valitset toimitustavaksi nouto kauppiaan toimipisteestä, tuotteet maksetaan tilauksen teon yhteydessä. Anna tilaajatietoihin yhteystietosi, niin lähetämme ilmoituksen sähköpostiisi tai tekstiviestitse matkapuhelimeesi. Henkilöllisyys on todistettava tilausta noudettaessa. Nouto on maksuton. Noutopisteemme sijaitsee osoitteessa Ruosilantie 14, 00390 Helsinki. Aukioloajat ovat arkisin 8-16.


3. Toimituskulut

Toimituskulut ovat 0 €. Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana on 13,01 €.


4. Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


5. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 3-5 vrk riippuen varastotilanteesta. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupastamme, mutta jos jokin tilaamasi tuote on väliaikaisesti loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.


6. Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelun kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta myynti@l-energy.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, mikäli palautuksesta ei ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


7. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Posti ja Matkahuolto huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Postiisi tai Matkahuoltoosi. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille ja ehjille pakkauksille.


8. Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostitse myynti@l-energy.fi